Ultraljud

Idag har vi varit på ultraljud. Allt såg jätte bra ut. Men jag måste tillbaka på ett nytt i v27 pga att min moderkaka låg för långt ner. Så om den inte flyttas måste jag snittas =(
Vi vet även att Ludvig ska få en lillasyster =) Men man vet ju aldrig, den kan ju titta ut en kille oxå, för inget är ju 100%
Men barnmorskan sa att dom inte säger nått om dom inte är säkra. =) Och hon sa att det var en liten flicka.

Igår kväll var jag hos Sara på ljusparty, handlade massor =) och åt så mycket gott fika, herre gud vad den kvinna kan baka.

Lägger in några bilder sen Kreta.
Hade hur bra som helst. varmt som attan, men måste erkänna at det var jobbigt att åka med Ludvig. Man var tvungen att vara på sin vakt HELA tiden. Kunde inte slappna av nått, förutom då han sov. =)
Han bara sprang rätt ut i poolen, plupp sa det så fick vi fiska upp honom. Så en av oss fick stå och ta emot honom i poolen och en uppe på land och jaga honom så han inte hoppade i den stora poolen.
Vi var därför varje dag vid stranden, det var mycket lättare att ha koll på honom där. Han sprang nämligen bara ut till midjan och sen tillbaka och hoppade över vågorna.

På återseende.

Kram

Påväg hem från Kreta.

Arlanda!!

Vår semester var toppen. Mer skriver jag en annan dag =)
Sitter nu på arlanda. Vårt flyg från Kreta blev försenat, så vi missade vårt tåg hem till Östersund. Så nu måste vi sitta här till 00,20. suck. jag vill heeeeeem.
Det gick inget tidigare tåg. vi kikade på flyg men då gick det precis då vi kom fram till incheckningen. Men men. Ludvig sover i vagnen. Jag vill sova jag med.

Skriver mer om resan då jag kommer hem och orkar hålla ögonen öppna.

Kramar

SPA helg...

I helgen var ju jag och Tor iväg på spa, vi bodde en natt på hotell Södra Berget i Sundsvall. Det var helt underbart. Allt var helt perfekt. God mat och trevligt.
Ludvig fick spendera natten med farmor o farfar i deras stuga i Klövsjö. Han hade lika trevlig han. =)

Om en vecka åker vi äntligen till Kreta. Tiden har bara rusat fram. Vi bokade i april, då kändes det som en evighet. Men snart ligger vi på stranden.
Jag tror att jag fixat allt. Ludvig har fått pass, en ny sulky, beställt en Uv-dräkt till honom som kommer snart på posten.
Kollat med försäkringarna. Hmm undra om det är nått mer.. måste sätta mig ner i lugn o ro och gå igenom allt några gånger till.

Vi har fått tid för ultraljud =) Wiiiiii.

Ja annars har det inte hänt så mycket, Ludvig har fått varit hemma 3 dagar från dagis, han har haft feber. men nu är det fullrulle igen.

Nu ska jag ladda inför premiären på Idol.