SPA helg...

I helgen var ju jag och Tor iväg på spa, vi bodde en natt på hotell Södra Berget i Sundsvall. Det var helt underbart. Allt var helt perfekt. God mat och trevligt.
Ludvig fick spendera natten med farmor o farfar i deras stuga i Klövsjö. Han hade lika trevlig han. =)

Om en vecka åker vi äntligen till Kreta. Tiden har bara rusat fram. Vi bokade i april, då kändes det som en evighet. Men snart ligger vi på stranden.
Jag tror att jag fixat allt. Ludvig har fått pass, en ny sulky, beställt en Uv-dräkt till honom som kommer snart på posten.
Kollat med försäkringarna. Hmm undra om det är nått mer.. måste sätta mig ner i lugn o ro och gå igenom allt några gånger till.

Vi har fått tid för ultraljud =) Wiiiiii.

Ja annars har det inte hänt så mycket, Ludvig har fått varit hemma 3 dagar från dagis, han har haft feber. men nu är det fullrulle igen.

Nu ska jag ladda inför premiären på Idol.

Kram E

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ho ho? Skulle du inte ringa mig? :-D

2008-09-04 @ 21:11:18
Postat av: Kattis

Ja nu är det dags att träffas! Anders var in på Tors jobb igår och de konstaterade detsamma. Ni åker på torsdag och blir borta 1 eller 2 veckor? Nu i veckan - jobbar du till 18 varje dag?

2008-09-08 @ 09:38:40
URL: http://kalovi.blogg.se/husbygge
Postat av: Carro

Hoppas ni har det bra i värmen=) hittade ni någon vagn förresten?

2008-09-12 @ 21:50:25
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0