Kallt som attan...

Huvva vad kallt det var idag. Bara på den korta biten tillofrån dagis gjorde mig stelfrusen.
Hoppas att det blir lite varmare till helgen så man kan vara ute. Ludvig vill åka pulka.

Jag är sjukskriven nu. Jobbade min sista dag i onsdags. Känns otroligt skönt. Har endast 29 dagar kvar idag =)

Bilen står fortfarande på verkstan. Den gick sönder dan före julafton, dom har testat att bytt massa saker, fråga mig inte vad, (haha) Det känns så jäkla surt att en bil som är sprillans ny ska gå sönder bara sådär.. Den är ju bara 7 månader. Men men. Nått jäkla fel är det!

kväll blir det fredags mys med min Lisa =)

Tor ska åka till Umeå i dag och kommer hem på söndag. Hans syster tar läkarexamen.
 Hade varit skoj att följa med, men känner att jag har inte den orken i kroppen.

Snart flyttar vi till radhus =) Bara riksbyggen som ska godkänna dem som ska flytta in i vår lägenhet. Sen är det klart!!
ÅÅÅÅÅhhhh längtar som en tok. Bara vi hinner komma in i radhuset innan lilltjejen vill komma ut.
Godkännandet från riksbyggen kunde ta allt från 2 dagar till 4 veckor. Suck.

Kram


Kommentarer
Postat av: Caroline Hanning

Grattis till radhus och sjukskrivning =)

2009-01-16 @ 12:04:56
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com
Postat av: Sara

Åååh radhus? Vart då? :)

Så undrar jag hur det ligger till med din moderkaka? (normal fråga va! hahaha)

2009-01-16 @ 20:48:21
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej gumman!

Tack för igår och idag.



Puss!

2009-01-17 @ 19:02:23
URL: http://tresvardag.blogspot.com
Postat av: Sofia H

Hoppas ni får radhuset:)

Kul att lilltjejen kommer snart.

Blir kul med en ny bebis att beundra!

Kram, Sofia

2009-01-18 @ 07:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0