Flyttar...

På lördag flyttar vi =)
Gaaah lite smått panik nu, vi har endast fyllt 3 kartonger hittills. och det är bara småsaker.
Så i morgon blir det till att lägga in en högre växel.

Runt 11 idag ringde dom från dagis och sa att Ludvig hade ramlat. Iskall i hela kroppen blev jag. För inte ringer dom om man bara ramlar lite..
Han hade trillat från en stor snöhög rätt ner på huvudet ner i blank isen. Så dom var rädd att han fått hjärnskakning, för han var väldigt snurrig och ögonen snurrade.
Så jag gick och hämtade honom direkt. Men efter lite mat och sömn (under bevakning som en hök av mig) så är det nu fullrulle på honom igen. Pjuu vilken tur.

Jag var hos barnmorskan i morse och lillan har nästan fixerat sig helt. Har gått upp 14 kg hittills.

Nu måste jag fortsätta att packa.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mari

Grattis till huset!

Rackarns vad skoj!

Snacka om rysning när du skrev att lilleman ramlat, tur att det gick bra! tänker på er!



Puss!

2009-01-22 @ 07:49:10
URL: http://mari85.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men lillgubben! Lovisa skickar sin goaste kram, och förresten - det gör jag med! /Kattis

2009-01-22 @ 14:02:38
URL: http://kalovi.blogg.se/husbygge
Postat av: Anonym

Stort Grattis till Flickan =)

Hoppas allt gått bra.

Kramar från oss

2009-01-22 @ 20:03:36
Postat av: Catarina

Nämen, vad är det jag ser?? Grattis!! Hon hade verkligen bråttom ut :) Hoppas allt gått bra. Kram Catarina

2009-01-22 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0