Snöar..

Vi ser det snöar, vi ser det snöar.... Ja det gjorde det i morse då jag klev upp. Men nu är det bara regn. Jag och Tor sitter och väntar på att Ludvig ska vakna så vi kan åka ner på stan en sväng och fika =)

På måndag morogn ska jag till barnmorskan, bara vanlig koll, men det ska bli roligt att se hur mycket man har gått upp osv. Så man kan jämföra sen Ludvig låg därinne och sprattlade runt.

Jag sitter och funderar på om jag ska ta bilen eller tåget till sundsvall den 19:e då Ossian fyller år. Jag tycker det är jobbigt att köra så långt med Ludvig. Tor har jobbhelg då. Jag får kika hur tågen går, annars får jag väl ta bilen..

Igår köpte jag bebisens första klänning. =) En liten rosa med bruna inslag. Så söt.

Klippt mig har jag gjort i veckan oxå, så nu är det jätte kort. Bak är det nog inte mer än typ 2 centimeter. Men jag är nöjd. Lite osäker på färgen, men det blir bättre för varje dag =)

Längtar tills jag får allt jag beställt från ljuspartyt, nu är det ju den perfekta tiden för mysiga kvällar med doftande ljus.
Sen ska jag ha ett ljusparty, runt November hade jag tänkt. Men jag har inte spikat nått datum än.


Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Catarina

Åh, vad mysigt att börja köpa bebiskläder :-) Kan knappt hålla mig, men tror att jag ska vänta till efter UL.

2008-10-04 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0