Mysig helg...

I helgen hade jag och Tor myshelg. Lördag till söndag var Ludvig nere i Odensala hos farmor o farfar.
Jag och Tor var på Simon och Viktor och åt god mat, sedan åkte vi och hyrde en film. Sen hem och bara myste i soffan.
Vaknade i morse och det kändes så tomt, allt var så tyst. Vi åkte ner och hämtade Ludvig. Allt hade gått jätte bra. Han hade sovit till 8,15 =)
Sedan åkte vi vidare till Henke, Linnea och Vanna, till deras stuga och grillade korv och hade det trevligt.

Ludvig somnade så gott alldeles själv i sin säng. Jag gav honom vällingen och gick ut från hans rum. Han ropade mamma då vällingen var slut, gav honom nappen, sen sov han. Gullunge =)

Tor kom precis hem, han har varit och bytt däck på bilen. Med sig hade han McDonalds.. mmm, så nu är jag mätt =)

Nu blir det lite mys i soffan innan det är läggdax.

Kram Elin




Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså vilken sötpera han e! Spännade när tösen kommer..då måste ja göra ett besök igen=) Kram

2008-10-12 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0