1 År kvar....

tills Tor fyller 30. Idag är det alltså Tors födelsedag. Hela 29 år blir han. Det har varit fullt ös hela dan. 
Min dag började kl 7 då Ludvig ville upp och leka. Okej, helt ok tänkte jag. Måste ju ändå upp för att baka tårtan och chokadkakan och fixa lite innan allt folk kommer. SEN slog det mig,( efter jag ringt och väckt min mamma) faaan vi har ju glömt att ställa om klockan. Så klockan var ju bara 06,00.. gaaah. Men men. det var knappt så jag han fixa allt ändå innan första gästen kom.
Så nu är jag helt slut i kroppen. ojojoj. Tror jag nästan ska knoppa in snart.

Jag klippte även Ludvig på morgonkvisten. Första gången, haha. Han har ju inte så mycket hår än... Fast att han blir 2 år på lördag.
Så då är det samma visa igen, baka och fixa inför barnkalaset =) Gud så jag längtar. Det ska bli så roligt att se Ludvig då han öppnar sina presenter. Han har redan försökt tjyvöppna några som ligger här. =)

Nu ska jag mysa med mitt födelsedagsbarn. haha.

Kramar Elin

Lägger in några bilder, fast några är tagna med mobilen, alltså dålig kvalité.


   Inez äter tårta
Inez och LudvigFarmor och Ludvig


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilka sötnosar vi har!! :-)

2008-10-27 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0