Barnvagn beställd =)

Nu har vi beställt en syskonvagn. Det blev en Urban Jungle. Tror att den blir super =)
Ludvig fick bland annat den i 2 års present av farmor o farfar.

Jag har suttit flera kvällar och surfat olika syskonvagnar men fastnade till slut för en Urban Jungle.

Idag är det 98 dagar till lilltjejen är beräknad att komma... gaah vart har denna graviditet tagit vägen?! helt sjukt snabbt har det gått.

Nu har nyss pappa och Ingrid åkt härifrån, Ingrid har sytt Ludvigs gardin, det blev jätte bra. TACK!
Jag fick även en strykbräda av henne. (Tack så mycket Ingrid) =D
Jag tog och köpte mig ett strykjärn idag när jag var på stan, äntligen, haha.

Nu ska jag sätta mig i soffan och jäsa och vänta på att Tor kommer hem från jobbet.

Kramar Elin


Kommentarer
Postat av: Caroline

Lyx =)

2008-11-08 @ 21:16:31
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com
Postat av: Catarina

Jättefin vagn!! Jag tror vi kommer att satsa på en vanlig vagn och hoppas att Vilma vill gå så mycket som möjligt :) Kram Catarina

2008-11-09 @ 10:01:26
Postat av: Catarina

Ja, det blir ju spännande det med. Har faktiskt ingen aning om kön. Kan inte ens gissa. Hittills har jag iaf mått väldigt lika som med Vilma. mår du något annorlunda? Jobbar du nu? Kram Catarina

2008-11-12 @ 21:58:35
Postat av: Evelina

Åh vilken snygg!! Sandra har en vanlig Urban Jungle och hon är super nöjd!! Hoppas allt är bra med er.. KRam

2008-11-18 @ 16:31:53
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaa, 5 min kola. Gjorde det för någon månad sedan. Gott ju! Bakade jämt det förut. Snygg bild på oss jag skickade va?? Hahahahaha! Börjar skratta så fort jag tänker på det. Hur är allt? Pusspuss

2008-11-18 @ 21:29:37
Postat av: Syster

uppdatering tack!!!in med nya bilder på världens bästa ludvig!!

2008-11-25 @ 13:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0