Bloggtorka...

Ja det är det jag har haft...
Men nu måste jag uppdatera lite.. Dom senaste dagarna har Ludvig varit hemma från dagis, feber och allmänt förkyld, men idag har han varit bättre. så i morgon blir det förhoppningsvis dagis om han inte blir sämre under natten.

I måndags var vi på julbord med jobbet, mycket trevligt. Vi var på Loftet.
På fredag är det lucia på dagis, det ska bli så roligt att se.

Med magen är det fullrulle, Ludvig skrattar varje gång han känner en spark.

Vi har även köpt en ny garderob, en gigantisk, som vi ska ha i sovrummet, 3 meter bred och ända upp till tak hög. Med skjutdörrar. Det kommer bli perfekt. Än sålänge är bara halva uppmonterad.

Julen börjar närma sig med stormsteg, måste ut och köpa en massa klappar =)
Vi ska fira julen här hemma hos oss, Tors familj och min. Riktigt mysigt.

Ett stort GRATTIS till Natalie och Patrik som fått sin lilla Vera.
Längtar tills jag får se henne =)

Nu ska jag göra mig lite fika innan Efterlyst.

Kram E




Dålig kvalité, tagna med mobilen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänkte på dig idag! :) Att du inte har uppdaterat på ett tag! ;)

2008-12-10 @ 20:54:51
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag ringer dig ikväll. När barnet sover och sambon tråkar framför datorn :-D



Puss!

2008-12-11 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0