Spa.

Idag har jag och Tor varit på spa och myst. Först blev det utomhuspoolen, sen väntade 30 minuters massage, sedan åter igen in i relaxavdelningen. Helt underbart. Så nu är man en helt ny människa =)

Åkte sedan ner på stan och åt lunch med faster Åse, shoppade lite och bara tog det lugnt.

Klockan 15 hämtde vi vår ögonsten på dagis, hans andra riktiga dagisdag. Det hade gått otroligt bra. Men han skrek och blev tok arg när vi skulle sätta honom i bilstolen, han ville vara kvar på dagis och leka =)

Tor har gått och lagt sig. Han börjar jobba igen imorgon, efter 6 månaders pappaledighet. Han känner sig lite ringrostig inför morgondagen. hihi.

Nu är det inte länge kvar tills jag äntligen ska få sätta mig i frisörstolen, på torsdag ska jag bli vårfin i håret.

Nu blir det lite trocca och chirre framför tvn i min ensamhet, lugnt och skönt =)

Kram Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0