Sjukhuset..

Äntligen har jag fått operera mitt knä. Igår ringde dom från sjukhuset och frågade om jag ville få mitt knä opererat idag. Självklart svarade jag. Så klockan 8,30 var jag på sjukan idag. På telefon sa dom igår att jag skulle få lokalbedövning, men väl inne på sjukhuset så tog dom beslutet att söva mig.
11,50 tittade jag på klockan, sen sov jag. Vaknade upp runt 16 och kände mig smått berusad, haha.
Sen började alla apparater att tjuta, och jag minns sedan att det stod 4 personer runt mig och bökade. Min puls sjönk hastigt och dom fick pumpa i mig adrenalin. Sedan kände jag mig mycket bättre. Låg kvar en stund och drack en kopp kaffe. Gick sedan och klädde på mig och vandrade haltande ut till apoteket. Där sa det bara pang och jag var nog helt groggy. Gick in till stan, sluddrade när jag pratade och kände att jag skulle nog stannat på sjukan ett tag till.

Åt en macka från subway och sedan åkte jag ner till odensala, Ludvig var hos farmor o farfar.

Nu sitter jag hemma och väntar på desperata husfruar. Värken kommer mer o mer. Ont som attan.
Men det är ju inte så konstigt, som har ju faktiskt opererat och skurit bort saker i knät.

Kram på Er

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vad skönt att du fått operera ditt knä nu. Hoppas det blev lyckat? Det kanske är lite svårt att svara på redan. Är allt bra med er annars? Trevlig helg! Kram Catarina

2008-05-22 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0