Söndag..

ja då är det snart dax för en ny arbertsvecka,
Denna vecka jobbade jag endast måndag, var dit nån timma på tisdag och samma på onsdagen, men sen blev jag liggande i soffan resten av veckan, med TOK ont i magen yr och illamående.(Nej, jag är inte gravid) haha
Det var troligen en matförgiftning jag åkte på. Men nu är jag pigg som bara den =)

Idag sov Ludvig middag i sin Mammut säng, när han vaknade kom han springade med en ynklig min, men så fort han såg Tor och mig sken han upp som en sol =) Men vi vågar inte låta honom sova där på nätterna än, han lär nog ramla ner på golver X antal gånger. Har funderat på om man kan sätta dit nån "planka" som hindrar att han kan rulla ut... men det är ett framtidsprojekt, haha. Spälsängen duger fortfarande bra.

I veckan har jag tänkt köpa lite fina ramar och framkalla lite kort på prinsen och sätta upp på hans rum.
Sen ska hyllor och lampor och sånt smått och gott upp, men det kommer =)

Nu ska jag slänga mig ner i soffan och njuta av dom sista timmarna av denna söndag.

Kram /E

Kommentarer
Postat av: Lisa

Min prins! Förlåt, Inez prins såklart ;-)

Puss!

2008-03-04 @ 19:54:06
URL: http://fullkomligtkaos.blogg.se
Postat av: Catarina

Vilken fin säng Ludvig fått. Jag älskar Ikeas Mammutmöbler :)

2008-03-11 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0