Rulltrappa..

men varför i hela helvetet kan folk inte åka rulltrappa!! Till höger står man, men till vänster ska man kunna gå.. När man är stressad och trött efter jobbet så vill man skynda sig hem. Jag vill bara skrika på folket framför. FLYTTA PÅ ER!! men men, alla är inte som jag.

Idag har jag köpt en jätte fin Didrikson vindjacka nere på babyproffsen till Ludvig, den passade perfekt. Var lite osäker, så jag köpte en och la undan den andra storleken tills i morgon =)

Snart är det påsk, skönt med långledigt. Det blir Klövsjö för hela slanten, så mysigt. Får hålla tummarna att Vanna och Linnea blir friska tills dess.
Har kikat lite idag vad jag ska fylla Ludvigs påskägg med, hmm inte för mycket gorra bara =) Kanske nån leksak och lite kläder.

Var ner på Metropolen idag och träffade min sjukgymnast, så nu är äntligen träningen igång. Hoppas på att få till mitt knä snart. Väntar på en tid för magnetröntgen. Har bara väntat en sisådär  25 veckor snart. suck.

Nu tänkte jag fika lite, sen är det nog sängen. Är trött idag.

Kram E



image90

Kommentarer
Postat av: Lina

Men det har jag länge funderat också! Svårt att stå på rätt sida av rulltrappan. Och man behöver ju inte stanna och hånglas heller!

2008-03-29 @ 21:03:50
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0