Äntligen helg..

åå kan det bli bättre nu, HELG =)
Nu har jag precis färgat håret, sitter fortfarande med handduken på huvudet, så jag vet ej ännu resultatet.
Trivs som fisken i vattnet på jobbet. Allt är toppen, och det kommer att bli ännu bättre nästa månad, haha. Då blir det lugnt och skönt, inga sura oh bittra. Jaja, ni vet säkert vad jag pratar om. HAHA.

Nu är det Let´s Dance. Sen blir det nog en sats med scones, (ikväll igen) men det är ju så gott.

Om jag har ork ihelgen så ska jag börja riva tapet inne i Ludvigs rum. Sen ska det målas, kul kul. Älskar att fixa och förnya. Fast vårt sovrum är fortfarande inte färdigt, fodväggen är ju uppe, men inte resten, men Ludvigs rum är ju faktiskt viktigare. hihi. så jag kan få sätta upp hyllor och lampor och allt sånt.

Ja det var väl allt för mig ikväll, nu blir det lets dance =)

Kram


Gladskit               Pussas med Peji          Vannas Dop           Henke Linnea o Vanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan vad han va lik dig på första bilden!

2008-03-18 @ 10:09:24
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0