Momo, docka, bovo

Det är dagen nya ord för Ludvig =)
Momo= Mormor
Docka= ja det kan ni säkert lista ut själva =)
Bovo= Volvo


Han är även lärt sig idag att visa hur stark han är. 
Nu går det undan.

Vi har varit på stan hela dagen med Natalie, kikat lite men mest fikat, fleeera gånger haha.

I morgon ska jag Tors mamma och syster åka och rida islandshäst. Det ska bli så mysigt.

Helgen jag och Tor var i Stockholm gick det super med Ludvig hemma hos farmor o farfar. Sov som en prins och lekte så snällt på dagarna. Dom besökte frösözoo och var och badade i Lillsjön blandannat =)
Jag och Tor hade det super mysigt. Det blev grönan, en massa shopping och mycket mycket god mat.

Nu jobbar jag två veckor till, sen är det ÄNTLIGEN semester. Fredag den 25/7 kl 18,00. =)
På lördagen ska jag och Ludvig ta tåget ner till Stockholm, Värmdö, Tor tar bilen ner redan på torsdagen för att hjälpa hans pappa att snickra lite. Blir där nere till torsdag. Sen blir det hem och yra lite. Det var några år sedan. Vi brukar alltid vara nere på Värmdö under yran.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och invänta Tor.

Kram på Er

*Glömde såklart kameran hemma när vi var ner till Stockholm*

Kommentarer
Postat av: jossan

Hej! Hur är det med er då? Kanske skulle träffats något så vildingarna får busa av sig lite? Kram

2008-07-14 @ 12:08:24
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Catarina

Ja, det går inte bra nu :) Allrisk är just drulle. Vi har trott att vi haft det, men upptäckte förra veckan att vi inte hade det. Då kontaktade jag försäkringsbolaget som la till det, men den gäller inte än :( Ja, ja, sånt som händer. Är allt bra med er? Kram Catarina

2008-07-14 @ 20:13:29
Postat av: frida

Haha..ja jag tvivlar inte på att du skulle springa upp me stekpanna i högsta hugg=) Duktig han e lillgubben som pratar för fullt.. Nästa ord han kan lära sig är FRIDA och STUGUN =)kramar

2008-07-18 @ 08:58:22
Postat av: jossan

Jo det är bra här med. Sur för att det aldrig kan vara fint väder. Nästa vecka har J semester så då måste det vara fint! :)

2008-07-22 @ 11:27:21
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0