Mycket har hänt...

.. den sista tiden =)
Ludvig säger fler o fler ord för varje dag. Han hittar på nya hyss och lyssnar absolut inte på vad mamma och pappa säger, haha. han bara skrattar.
Hans nya favoritlek är att ta mamma och pappas skor och stappla runt i dom.

I veckan kom hans saker från Ikea =) Ny säng, nattduksbord, täcke o kudde. Så nu ÄNTLIGEN ska jag börja inreda Ludvigs rum. Mammut för hela slanten =)

Ihelgen var vi på VM, ett rent helvete var det att ta sig fram med barnvagnen, önskade att vi tagit bärstolen. Men men, tillomed ÖP hörde mina fina ord till Tor, så dagen efter var det ett repotage i tidningen. haha.
Tor klättrade på isväggen som var där, tog sig hela vägen upp =)

I morgon är det möte med facket på jobbet. Pjuu, hoppas att allt går vägen. Vill INTE gå ner i timmar, men jag är ju först anställd.... så egentligen borde jag inte vara nervös, men man vet aldrig, det finns ju så många olika lagar om personal nedskärning.. Återkommer med resultatet.

Nu kommer det lite bilder på vår guldklimp.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Förut har jag alltid tyckt att han är så lik dig, men nu är han allt en liten mini-Tor! :-D

2008-02-12 @ 20:42:38
URL: http://fullkomligtkaos.blogg.se
Postat av: Lisa

Tror bestämt att jag måste komma och snusa på honom någon dag. Snart! :-) Den där bananbilden är ljuvlig, hihi.

Puss puss!

2008-02-12 @ 21:07:45
URL: http://fullkomligtkaos.blogg.se
Postat av: Catarina

Mammut är så fint!! Du måste lägga ut bilder sedan när du inrett rummet klart. Läste om er i ÖP :) kan tänka mig att det var trångt.

Vi mår bara fint. Tyckerna veckorna bara rusar iväg. Hoppas det går bra på jobbet med förhandlingarna. Är det alltså någon som måste gå ner i tid? Kram Catarina

Postat av: Catarina

Vad skönt att du fick behålla tjänsten på heltid. Man vill ju helst kunna reglera det där själv om man vill jobba mindre osv.

Vore jätteroligt att ses någon och låta barnen leka. Till veckan jobbar jag 6/7 dagar, sammanlagt 51 timmar, men kanske veckan efter det?

Kram Catarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0