bääädis..

Ludvig har lärt sig säga bebis, fast på bebisspråk förstås, bääädis.
Det var Henke och Tor som hörde honom säga det första gången, när dom satt och fikade. Henke pekade på Vanna och sa bäbis, och Ludvig härmade =)

Helgen har varit superlugn.
Vi åkte ner på stan med Anderas Lisa och Inez på lördagen och åt lunch. Jag shoppade ett par skor =)
Tor har jobbat natt som entrévärd, extra nu under VM. Så idag har han mest legat och latat sig.
Jag och Ludvig tog en härlig promenad.

Nu ikväll har pappa varit här och fikat, han lärde Ludvig att likna en apa. haha

Mötet med facket gick kanon, jag behåller min tjänst på heltid. =D

Nu är det snart Wallander.

Godkväll.
  


Kommentarer
Postat av: malin

vilken goding!

2008-02-17 @ 20:22:50
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Zalla

Fasen vad han är söt.. Ojoj, tur att du fick behålla heltidstjänsten. Kommer bilder på tatueringen snart, blev liljor och fjärilar..Hihi! Kramkram

2008-02-18 @ 09:11:46
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Sofia

Men vad stor han har blivit! Var ju jättelängesen jag såg den lilla sötnosen, och det hoppas jag att det blir ändring på =)

Kramar, Sofia

2008-02-23 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0