Vart är sommaren??

Jag har ju semester, men vart fan är solen?
Vi spenderade första veckan på Värmdö, strålande sol varje dag. Vi kom hem i torsdags och då blev det skit väder. SUCK!
I morgon är det Ludvigs första dag på Lillfjället. Så nu är det inskolning på schemat i 2 veckor. (igen) Det var ju nyss inskolning, men det blir ju så när man byter dagis.

Jag och Tor tog oss en tur i vimmlet på yran på fredagen. Syster var här och passade Ludvig. Han hade sovit som en stock hela tiden =)
Men faaan vad jag frös. Inte nog med det började det ju spöregna oxå =(
Igår skulle vi oxå gå på yran. Lisa och Andreas skulle passa Ludvig. Men han började bli sjuk redan på dan så sedan på efetrmiddagen tog vi tempen och det visade sig att han hade feber lillbubben. Så det blev en lugn hemmakväll istället. Det gör inte så mycket. Jag slapp ju iallafall frysa =)

Ludvig ska bli storebror =) I februari utökas vår lilla familj. Spännande =)


Kramar E

      Tors farmor och Ludvig   Jag och Tor ute med båten en kväll      Farfar tröstar Ludvig efter att han ramlat =(

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vad roligt att Ludvig ska bli storebror, Grattis!! Ka, vart sommaren tog vägen det kan man verkligen undra. Den försvann lika snabbt som den kom :) Kram Catarina

Postat av: Angelica

Men grattis Elin!!! Underbart! Kram kram

PS! Jag kommer till Östersund om 2 veckor och ska stanna =) så vi måste ses allihopa igen!

2008-08-04 @ 13:50:02
URL: http://ang1e.blogg.se/
Postat av: jossan

Grattis, gud vad roligt. :) Det vore helt OK för mig med att utökas inom snarframtid, men man får se:) Kram

2008-08-04 @ 18:55:01
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är underbart att komma hem!!!

Då kommer ju du och Maria få barn nästan samtidigt! :)

2008-08-05 @ 16:17:59
Postat av: Carro

Grattis igen då =) Ni ser förresten ut att ha det härligt=)

2008-08-06 @ 01:10:06
URL: http://mrshanning.blogspot.com
Postat av: Sara

Grattis!! :) Igen! :)



Det är bara att titta över på måndag o äta rester med mig! Anytime! Visst har du mitt nr nu?

2008-08-06 @ 07:19:56
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0