Sulky!!!

Jag behöver en resesulky nu när vi ska åka till Kreta.
Har varit och kikat tusen gånger både på barnenshus och babyproffsen. Vill ha en med någolunda viloläge, men då kostar dom runt 1000 lappen, känns lite onödigt när vi bara ska använda den 1 vecka. Har kikat på blocket, visst är dom billiga, men då måste man ju tänka på att frakten kostar oxå. Kanske man har tur och nån av de sulkys jag kikat på kommer på kampanj nu när det börjar bli höst! =)
Annars får man väl köpa en för 1000 då. Jag måste ju ha en!
Vill inte ta med scootern, fast att den är ganska smidig, men ifall om den blir skev eller liknande!

Men om det är nån som vet om en billig sulky, begagnad eller ny att kanske beställa nånstans. HÖR AV ER =)

Nu blir det snart sängen! Semestern är slut för i år. Börjar jobba imorgon.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg faktiskt en annons upp på "Gläntan" om en oanvänd sulky (paraplyvagn) för 100-lappen! :-)

2008-08-18 @ 17:01:47
Postat av: Anonym

s&last=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/16999938.htm?ca=3s&last=1

2008-08-21 @ 10:40:13
Postat av: sara

Vi köpte Felicias shoppingsulky (om de heter så?!) på babyproffsen för 600 kr. Kolla där för dom säljer ju ut gamla modeller ganska ofta och har bra kampanjpriser. Den är helt klart värd det priset! Då har du en lättsam vagn senare också som inte tar plats om ni ska nånstans...

2008-08-22 @ 09:27:22
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Mari E

Men pluppan då! Att du inte sagt till,den jag hade hade ju fullt liggläge och blev liten som en paraplyvagn när man fällde ihop den (Godkänd att ta inne i flygplanet tom!) Men jag gav bort den FÖRRA HELGEN!!!

2008-09-03 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0