Snart kommer...

..vår nya bil, efter lång väntan. Vi har fått datum den 19/4, men han trodde att den skulle komma innan =)
Så nu ska jag väl ta mig i kragen och sätta mig bakom ratten igen. Har inte kört bil på snart 1 år. Det blev ju så eftersom jag fick sämre syn medans jag var gravid, sedan kunde man inte testa synen förens man ammat klart. Skaffade nya glasögon och allt efter ammningen, men det blir så självklart att Tor sätter sig bakom ratten och jag bak med Ludvig, (men det är ganska skönt)  =)
Men i nya bilen kan Ludvig sitta fram, vi kopplar ur airbagen. Det kan vi inte på den som vi har nu.

Resan är nu betald (Tack tack min snälla mamma) Så nu är det bara att börja nedräkningen haha.

Mamma och syrran sitter just nu i Miami på båten, pratade nyss med dom. Så snart bär det iväg för en Västindienkryssning för dom.

Jag sitter och söker efter ett par pumaskor till Ludvig, men jag hittar inte dom jag vill ha =( Såg en annons på Tradera, så jäkla snygga, tror jag har sökt på varje sida som säljer puma, men inget napp =(

På onsdag är det inskolning för knodden, åh vad det ska bli roligt. Hoppas att han kommer att trivas, men det är nog inga problem.

Nu blir det tv och lite gorra =)

Kram


     
Ludvig och mormor 



Moster och Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0