Böter och Ikea

Igår bar det iväg klockan 9,00 med ett leende på läpparna till Ikea, vi han till Opebacken innan leendet försvann. Där stod farbror polisen och tog oss med lasern, vi hade tydligen kört 71 km/h på 50 väg. Jaja, 3200 kr fattigare blev vi. Men vi fortsatte ner till Ikea med focus på hastighetsskyltarna. haha

Vi hämtade upp min mamma hemma hos henne och sedan bar det iväg ut till Birsta. Shoppade och hade det väldigt trevligt. Det blev mycket nytt till Ludvig (som vanligt) men även en hel del till både mig, Tor och hemmet =)

Imorgon är det Ludvigs sista inskolningsdag på dagis. Så på onsdag är det hans allra första dag helt ensam. Hoppas att det går bra!!

Lördagen fick vi besök av Lisa och Inez. Ludvig och hon lekte lite smått och Inez lärde sig sitta alldeles själv =) Stora flickan =D

Bjuder på några bilder, sen blir det soffan för lite jäsning =)

Kram E


     

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder! :-)

2008-05-02 @ 15:35:50
Postat av: kent

Det drabba ingen fattig att ni fick böter, det är bra för staten, jag har lurat staten många gånger när jag är ute o kör,morfar

2008-05-03 @ 11:35:03
Postat av: Sandra

Nej, vilken böter!!!!!
Vi fick 600 kr på parkeing igår o tyckte det var mycket!!!

2008-05-13 @ 08:35:32
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se
Postat av: jessica

Men tänk att dom har lika skor åxå!! ;)

2008-08-29 @ 09:44:12
URL: http://jezzicaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0