Storsjöbadet =)

Igår var jag, Ludvig, Pontus och Isabelle på storsjöbadet. Det var riktigt kul.
Satt i bubbelpoolen och sedan gick vi vidare till barnbassängen. Sedan den efterlängtade hamburgetallriken =)
Sen traskade vi hemåt, gick in en sväng på Triconor när vi ändå gick förbi.
Vi fick även besök av PJ och Maria igår, dom kom hem från Turkiet för nån dag sedan, och hade med sig världens finaste morgonrock till Ludvig, en blå med kaninöron och ögon på huvan. Såå fin =)

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Mest tagit det lugnt. Tor är ledig nu tills på måndag eftermiddag.
Jag och Ludvig var och hälsade på Isabelle o Pontus en sväng.
Och nu har nyss Lisa och hennes syster Sofia varit här och fikat lite.

Ludvig går mer o mer för varje dag, det är så roligt att se. Nu går han säkert 10 steg åt gången =) Mammas bästa.

Vi skulle egentligen åka och köpa tapeter idag, men det får bli i morgon istället. =D

Nu ska jag sätta mig i soffan med Tor och ta det lugnt.

Kram, E

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack för en underbar dag på badet!
Tur att våra söner kissar ner omklädnings rummet..haha...

2007-10-18 @ 10:22:07
Postat av: Jossan

Vilket underbarn!:)
Hoppas att allt är bra!
Kramar!

2007-10-18 @ 19:04:09
Postat av: Sofia

Det var mysigt att hälsa på hos er.
Tack för fikat =)

2007-10-18 @ 22:35:06
URL: http://yao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0