Ludvig går och går och går =)

Ludvig går för fullt nu, det är så roligt.
Det var som att man tryckte på en kanppt igår kväll, från att ha tagit några få steg i taget till att gå långa sträckor.

Pappa har varit här ikväll och hjälpt till med det sista i sovrummet,(TACK TACK!) så i morgon blir det tapetsering. Wiii =) Jag och Lena kör igång i morgon eftermiddag. Tor och Björn får sitta och softa. Kan hända att vi ber om lite hjälp, hihi
Han hade med sig världens godaste kakor som Ingrid gjort. mmm vad god dom var.

Vi var runt på alla affärer som säljer tapeter i dag, men hittade inga som vi ville ha på resterande väggar, vi har ju fondtapeten som ska upp i morrn.
Så vi bestämde att vi ska måla dom andra väggarna, då får man den nyans man vill. Men vi får väl se när det händer. Jag vill att allt ska hända på en gång, gärna igår =) Men Tor är lite mer seg, "vi tar det sen"...gaah, jag får pusha på honom lite =)

Nu är det snart Idol igen.

Kram,E


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vill se den lilla pruppen gå.. :) Då kan han lära Leon, som han gjorde när han skulle sitta själv. :D
Kram

2007-10-20 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0