Hej

ja då har ännu en helg gått.
I lördags kväll var jag och Tor på en liten röd och åt rödvins foundu, mm vad gott det var. Ludvig var hemma med hans faster och hennes kille janne.
Nu ikväll har pappa varit här och vi har spelat bingolotto, men vann inget =(
Annars idag har vi tagit en prommenad i det härliga vädret med Isabelle o Pontus. sedan kom Åse o Janne hit och fikade.
I morrn ska jag tillbaka till optikern, jag var ju där förra veckan och kollade synen och fick nya linser, men icke, jag ser inget bättre =(
Så jag hoppas att dom får till det i morrn.
Har även fått tid hos ortopedern ang mitt knä, redan den 15:e ska jag få komma, tack vara Tors mamma, annars hade jag fått vänta i ca 1 år. Så nu hoppas jag att dom hittar vad som är fel. Vill inte länge gå med ett knä som konstant ät vätskefyllt och en smärta som knappt går att beskriva.

Nu ska jag sätta mig i soffan med Tor.

Kram E


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har fångat honom stående på bild, vad kul! :-)

2007-10-08 @ 15:37:10
URL: http://www.fullkomligtkaos.blogg.se
Postat av: Anna

Helgerna går ju såå himla fort.. Jobbigt att se dåligt hoppas det ordnar sig. Härliga kort på Ludde ;-) Kram

2007-10-08 @ 20:31:02
URL: http://imittliv.blogg.se
Postat av: Catarina

Vad skönt att du kunde få komma så fort till Ortopeden. Vad har du gjort med knät? Kram Catarina

Postat av: Catarina

Usch, det lät inte roligt med ditt knä. Hoppas du får någon ordning på det då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0