.......

Idag gick Ludvig sex steg. Lite vingligt, men det var sex helt korrekta steg =)
I morse så vaknade vi kring halv åtta, började pyssla och gjorde oss färdiga för dagen bestyr, som idag var bla att träffa läkaren ang mitt knä.
När vi var på väg och skulle ta bussen ringde det på hemtelefonen; Hejsan, tänkte bara meddela att läkaren du skulle träffa idag är sjuk, så han får återkomma med en ny tid till dig.
Men åååå, fel att ringa typ klockan åtta då dom börjar!!
Jaja, vi stod iallafall fullt påklädda, så vi åkte ner på stan. Träffade Natalie så vi gick och fikade på tehuset, sedan kom Linnea och världens finaste Vanna och fikade med oss =)
Köpte nya vinterhandskar till Ludvig och världens fulsnyggaste gubbkeps med öronlappar. haha. Han blev så söt i den =)

Pappa var här igår och hjälpte mig med det sista nerrivningen av tapeterna i sovrummet. Så nu ska det bara spacklas lite, så sen i helgen blir det tapetsering =)

Fick nya krukor jag beställt idag, mm vad fina dom var.

Idag har vi även hunnit med att leka lite med Pontus och isabelle, och sen en sväng med Lisa och hennes bror.

Nu blir det nog en dusch, och sen ska jag nog lägga mig. God natt på Er.

Kram, E


Kommentarer
Postat av: frida

Men åh vad han e söt!! Och vad snabbt han växer... Hihi!

2007-10-16 @ 17:56:21
Postat av: Lisa

Lägg genast ut en bild på Ludvig i hans nya mössa! Sötast i hela världen :-)

PUSS!

2007-10-16 @ 22:21:07
URL: http://www.fullkomligtkaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0