Helg..

ja nu har man då jobbat en hel vecka. det har varit så roligt. trivs jätte bra med den nya personalen och chefen.
Min gamla chef sålde butiken medans jag var mammaledig, så ingen är kvar av personalen förutom jag. Så när jag började i måndags var allt som nytt igen.
Dom första dagarna grät och skrek Ludvig då jag gick, men det blev bättre för varje dag.
När jag kommer hem så skiner Ludvig som en sol, det är så mysigt. Och middagen har stått på bordet varje dag =)
Jag trodde att jag skulle sakna Ludvig som en tok medans jag är på jobbet, men det är alltid så mycket att göra, så det är ju tur de, därför blir det ännu roligare när man kommer hem =)
Tor och Ludvig kommer ner nån dag i veckan och äter lunch med mig.

Idag har vi varit på subway med Henke Linnea och lilla Vanna, sedan åkte vi hem, gick in på kvantum och tog en promenix därifrån i det otroligt härliga vädret.
I morrn ska vi, eller rättare sagt, måste vi, ner till odensala och byta till vinterdäck på bilen.

Åh snart så kommer våra två nya racer, först kommer vår nya bil runt jul, sen kommer Ludvigs nya vagn, efter nyår =)

Nu ska Ludvig få välling och gå och knoppa.

Kram E

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad skönt att det inte kändes så hemskt att börja jobba =), allt är bra med mig!!! hoppas allt är bra med er också! KRAMIS

2007-11-11 @ 13:55:11
URL: http://ang1e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0