Kan det bli sämre??

Allt var frid o fröjd igår, Vi gick ner till Tors föräldrar i odensala strax innan Kalle =)
Satte oss bänkade i soffan och drack glögg.
Ca en halvtimme innan julmiddagen, blev det full fart på Tor, till TOA!! han kräktes som en tok. Christer körde honom hem. och jag gick hem ifall att jag oxå skulle bli dålig.
Jag hann vara hemma ca 2 timmar, sen fick jag besöka toan jag med.
Så här hemma sitter vi nu och börjar bli bättre, som tur är.
Så julen 2007 blev utan tomte, inga klappar och ingen julmat. =(
Men så fort vi piggnat på oss så ligger alla klappar under granen i odensala och väntar på oss =)

Nu är det snart tomten är far till alla barnen =) Wihoo.

Ludvig har äntligen somnat, stackarn har magsjuka han med =(

God fortsättning på er

Kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men stackars er:( KRYA PÅ ER!!

2007-12-25 @ 19:26:55
Postat av: Catarina

Oj, era stackare. Hoppas ni mår bättre nu. Magsjuka är det allra värsta. Kram Catarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0