Hej.

Det var ett tag sedan man uppdaterade. Så nu måste jag ju skriva några rader =)
Ja det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, jobb jobb och åter jobb. Mys på kvällarna med Ludvig innan han ska sova, sen upp på morgonen med lite mera mys innan jag går på jobbet.
Närå, så tragist är inte min vardag. Hinner med mycket annat skoj oxå =)
Tor och Ludvig kommer ner till mig på jobbet lite då o då och hälsar på så jag får pussa lite på Ludde =)
Sen yr man runt på stan på lunchen och köper julklappar, så nu har jag bara två klappar kvar att köpa, sen är man klar för i år =) Så skönt att vara ute i någolunda god tid.
Ludde har fått en till tand, så nu har han 5 små bissingar =)

Nu ska jag sätta mig i soffan med Tor och mysa lite, Ludde sover som en stock.

Kram E



Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilka fina tänder!
Måste komma och gosa lite med honom snart, tror jag bestämt :-)

Puss!

2007-12-05 @ 22:39:58
URL: http://www.fullkomligtkaos.blogg.se
Postat av: Carro

Vilken godbit=)

2007-12-05 @ 22:48:12
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: morfar

Kram till världens gladaste,

2007-12-06 @ 07:00:00
Postat av: Jossan

Vad sägs om imorgon eller söndag? :)

2007-12-07 @ 22:42:34
Postat av: Catarina

Jadå, allt är bara fint med oss. Hur har ni det? Kors i taket, men nu har jag uppdaterat bloggen :-) /Catarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0